Współpraca z copywriterem medycznym

W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które powinny rozjaśnić ewentualne wątpliwości.

Jeśli tak się nie stało, wyślij wiadomość poprzez zakładkę kontakt.

 

Najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda współpraca z copywriterem medycznym?

Na samym początku muszę poznać Twoje potrzeby, aby przygotować ofertę. To ten moment kiedy mogę zadawać sporo pytań. Uwierz mi, te informacje są naprawdę ważne. Po zaakceptowaniu warunków ustalamy termin/ terminy realizacji tekstów. W przypadku dużych oraz cyklicznych zleceń na pewno wypracujemy wspólnie taki model współpracy, który mi zapewni odpowiedni czas na realizację zlecenia, a Tobie gwarancję otrzymania tekstów w terminie. Jako doświadczony copywriter medyczny doskonale wiem, jak ważne jest, aby "dowozić" w terminie. I ja dowożę.

Jakie informacje muszę podać, aby otrzymać ofertę?

Krótka wersja: im więcej, tym lepiej. Dłuższa wersja: czego dotyczy zlecenie, jakich treści potrzebujesz i w jakich ilościach, jaka jest pożądana objętość tych tekstów (w znakach ze spacjami/stronach), czy dostarczasz frazy pod SEO, kto będzie odpowiedzialny za wymyślanie tematów (w przypadku treści blogowych), jaki ma być charakter treści (np. teksty eksperckie), jaki ma być styl tekstów (np. naukowy), czy oczekujesz pełnej bibliografii do tekstów.

Czy w ramach swoich usług copywritingu medycznego wykonujesz poprawki do tekstów?

W wycenie moich usług z zakresu copywritingu medycznego uwzględniam jedną turę bezpłatnych poprawek w ramach zamówionej objętości tekstu. Nie obawiaj się, że będę Cię "naciągać" na dodatkowe płatne poprawki. Zarówno dla mnie, jak i dla Klienta najlepsza sytuacja to taka, w której te poprawki w ogóle nie są potrzebne. Z tego powodu do każdego tekstu podchodzę tak, jakby już nigdy miał do mnie nie wrócić. Bezpłatna poprawka nie obejmuje jednak całkowitej zmiany koncepcji tekstu czy wydłużania go ponad umówioną objętość.

Czy za zlecony copywriting medyczny dostanę fakturę?

Oczywiście. System podatkowy skutecznie dociska małych przedsiębiorców, ale nie działam w szarej strefie ;). Jako copywriter medyczny rozliczam się za zlecenia fakturą zwolnioną z VAT. Faktura ma 14-dniowy termin płatności.

Czy piszesz tylko teksty medyczne, czy realizujesz również zlecenia dla innych branż?

Specjalizuję się w copywritingu medycznym i przyjmuję zlecenia wyłącznie z zakresu szeroko pojętej medycyny, zdrowia oraz diety. W przypadku tych ostatnich tekstów oferuję również treści eksperckie, ponieważ jestem magistrem dietetyki, edukatorem żywieniowym oraz wykładowcą akademickim.