5 powodów, by zlecić copywriterowi artykuły medyczne po polsku i teksty na Twoją stronę

artykuły medyczne po polsku

Pisanie artykułów medycznych na bloga, tworzenie postów do social media, kręcenie reelsów – to tylko kilka z propozycji działań, które można podejmować, budując swój wizerunek i swoją widoczność w sieci. Nawet jeśli nie jesteś samotnym wilkiem i masz zespół, z którym na co dzień pracujesz, to zwykle i tak pojawia się ten sam problem: doba nie jest z gumy a nikt nie jest alfą i omegą. Jeżeli te odczucia są Ci znajome, koniecznie oddeleguj pisanie artykułów medycznych copywriterowi, który zna się na Twojej branży.

1. Piszesz teksty medyczne, które nie przynoszą żadnych rezultatów

To i tak dość optymistyczna wersja, bo w ogóle udało Ci się na to znaleźć czas! Tylko co z tego, skoro nie widać efektów w postaci rosnącej widoczności w wyszukiwarce, większego ruchu na stronie czy bezpośrednich sprzedaży. Trudno znać się na wszystkim – mówię Ci to nie jako copywriter medyczny, ale jako przedsiębiorca. Ja też deleguję rzeczy, których robienie samodzielnie nie miało sensu, bo nie potrafiłam zrobić tego dobrze lub zajmowało mi to zbyt dużo czasu. Wyszarpywanie kolejnych minut czy godzin z planu dnia tylko po to, by nie mieć efektów, jest prostą drogą do frustracji.

W tym temacie przeczytaj również ten tekst: https://medwriter.pl/3-najczestsze-bledy-w-copywritingu-medycznym/

2. Pisanie artykułów medycznych sprawia Ci trudność

Specjaliści z zakresu medycyny są prawdziwą skarbnicą wiedzy w tych tak ważnych i trudnych tematach. Jednocześnie nie zawsze potrafią w łatwy i klarowny sposób przekazać to czytelnikom, nawet jeśli w codziennej komunikacji z pacjentem radzą sobie doskonale. Jeśli do tego zauważasz, że każda próba napisania tekstu na bloga kończy się siedzeniem przy komputerze z migającym na białej stronie kursorem… odpuść. Nie musisz być mistrzem we wszystkim.

3. Nie wiesz, jak pisać teksty medyczne pod SEO

W internecie liczy się nie tylko to, co napiszesz, ale również jak to zrobisz. Niestety słabo zoptymalizowane artykuły medyczne mogą zginąć w gąszczu innych (często mniej wartościowych) treści. Dobry copywriter medyczny potrafi zadbać o warstwę merytoryczną, a jednocześnie o widoczność w sieci, dzięki używaniu właściwych słów kluczowych.

4. Potrzebujesz na start dużej puli artykułów medycznych na stronę

Budowanie widoczności strony internetowej w sieci to proces, który nie będzie mógł zaistnieć bez tekstów, które będą sprowadzać użytkowników na Twoją witrynę. Jeśli jednocześnie jesteś specjalistą z zakresu medycyny i przyjmujesz swoich pacjentów lub nawet zajmujesz się marketingiem, ale nie stricte pisaniem tekstów medycznych i innych treści, możesz najzwyczajniej w świecie nie mieć przestrzeni na napisanie w krótkim czasie kilkunastu czy kilkudziesięciu tekstów. Wyręczy Cię w tym copywriter.

5. Brakuje Ci pomysłów na treści medyczne na Twoją stronę

Choć specjaliści z zakresu medycyny doskonale znają swoją branżę, to tak naprawdę nie muszą umieć trafnie określić, co tak właściwie interesuje ich klientów. Zupełnie inne rzeczy chce wiedzieć laik, który np. ma skorzystać z Twoich usług fizjoterapeutycznych, a na innych informacja będzie zależało innemu specjaliście, który kupuje u Ciebie sprzęt medyczny i artykuły medyczne do swojego gabinetu. Dostosowanie samej tematyki treści, jak i sposobu komunikacji jest kluczowe. Zleć to komuś z zewnątrz, jeśli nie wiesz, jak się za to zabrać.

Chcesz skorzystać z moich usług copywritingu medycznego? Wyślij wiadomość i zapytaj o możliwości współpracy.


    Autor

    • Agnieszka Falborska

      Copywriterka medyczna, dietetyczka. Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Wykładowczyni akademicka, prelegentka krajowych konferencji, edukatorka. 8 lat doświadczenia zawodowego w obszarze copywritingu medycznego oraz dietetyki.

    Zostaw komentarz